AL-autopalvelukeskus Vantaa, AVIA | Autoliitto

AL-autopalvelukeskus AVIA:ssa on tarjolla kattavimmat palvelumme loistavien liikenneyhteyksien varrella. Tervetuloa tutustumaan!

Katso yrityskohtaiset puhelinnumerot klikkaamalla alla olevia laatikoita.

AVIAssa toimivat yritykset:

Autofix AVIA Autopesu-Center Bosch Car Service AutoMAN

HelppoKatsastus Koukkupaja Vantaanportin Autohuolto

Palvelutarjonta:

• Autopesu
  • Kolarikorjaukset, maalaukset, käsinpesut, sisäpuhdistukset ja kiilloitukset
  • Huolto- ja korjaamopalvelut
  • Katsastuspalvelut
  • Vetokoukkujen ja peruutustutkien asennukset
  • Vahinkopalvelu
  • AL-kauppa (Bosch Car Service AutoMAN:n aukioloajat)

Ruuhkattomat autopesut tarjoaa Autopesu-Center. Moderni pesukatu takaa parhaan mahdollisen pesutuloksen turvallisesti ja edullisesti joka kerta. Tarkista Autoliiton jäsenten etu.

Laadukkaat vahinkopalvelut (neuvonta, kolarikorjaukset ja maalaukset) sekä puhdistuspalvelut tarjoaa Autofix AVIA. Katso rahanarvoinen jäsenetusi tästä!

Huollot ja korjaukset tarjoaa autokorjaamo Bosch Car Service AutoMAN. Katso vaihtoehtoiset jäsenedut täältä. Myös AL-kaupan tuotteet voi ostaa kätevästi Bosch Car Service AutoMAN:n asiakaspalvelutiskiltä.

Vantaanportin Autohuolto huoltaa ja korjaa kaikki automerkit.

Sujuvaa ja vaivatonta katsastuspalvelua tarjoaa puolestaan kotimainen HelppoKatsastus. Täältä saat Autoliiton jäsenenä katsastuksen edulliseen jäsenhintaan!

Vetokoukut ja asennukset satumaiseen hintaan tarjoaa Koukkupaja - katso AL-jäsenille tarjottava etu.

Täällä liityt vaivattomasti Autoliiton jäseneksi tai korotat jäsenyytesi Plus-jäsenyydeksi ja saat näin käyttöösi henkilökohtaisen matkanjatkamispalvelun ja muut Autoliiton lukemattomat jäsenedut. Muista varmistaa myös samassa taloudessa asuvien perheenjäsentesi perille pääsy Perhe Plus-jäsenyydellä.

Autopalvelukeskus AVIA:n palvelutarjontaan ei kuulu kansainvälisen ajokortin kirjoittaminen. Kortin voi anoa Autoliiton toimistolta (Hämeentie 105 A).