Hyytyikö autosi akku pakkasella? Tyhjenikö perävaunun rengas kesken mökkimatkan? Jaa kuva tilanteesta, jossa #AutoliittoAuttaa, lisää kuvaan #AutoliittoAuttaa-tunniste ja merkitse Autoliiton käyttäjätili, niin voit voittaa SuperLahjakortin tai Autoliiton Plus-jäsenyyden!

Arvomme kerran vuodessa Autoliiton Plus-jäsenyyden (arvo 129 euroa) kaikkien tunnistetta käyttäneiden kesken. Lisäksi arvomme joka kuukausi GoGift SuperLahjakortin (arvo 50 euroa).

Näin osallistut arvontaan

1. Ota kuva tai video tilanteesta, jossa #AutoliittoAuttaa.
  2. Lisää julkaisuun #AutoliittoAuttaa-tunniste.
  3. Merkitse julkaisuun Autoliiton käyttäjätili (Instagram: @autoliitto_official, X: @Autoliitto).
  4. Julkaise kuva sosiaalisen median tililläsi Instagramissa tai X:ssä.
  5. Jos julkaiset Instagram Storyn, lähetä kuvakaappaus julkaisustasi osoitteeseen arvonta@autoliitto.fi.
  6. Jos sosiaalisen median tilisi on yksityinen, lähetä kuvakaappaus julkaisustasi osoitteeseen arvonta@autoliitto.fi.

Kuukausiarvonnan palkinto – SuperLahjakortti (arvo 50 euroa)

GoGift SuperLahjakortti kattaa markkinoiden laajimman valikoiman tuotteita tunnetuilta merkeiltä. Valikoimaan kuuluu yli sata erilaista lahjakorttia, upeita elämyksiä sekä sadoittain laadukkaita tuotelahjoja erilaisilta brändeiltä. Lahjasumman voi jakaa usean eri palveluntarjoajan kesken.

Arvonnan pääpalkinto – Autoliiton Plus-jäsenyys (arvo 129 euroa)

Autoliiton Plus-jäsenenä saat käyttöösi henkilökohtaisen, ei ajoneuvoon sidotun Tiepalvelun, joka varmistaa perille pääsyn, mikäli matkasi uhkaa katketa. Palvelu on käytössäsi, kun olet kuljettajana tai matkustajana Suomessa yksityiskäyttöön rekisteröidyssä henkilö-, paketti-, tai kevytkuorma-autossa, mopoautossa tai matkailuautossa. Palvelu koskee myös moottoripyöriä!

Autoliitto tarjoaa jäsenilleen runsaasti tietoa, turvaa ja etuja. Autoliiton jäsenedut ulottuvat ajoneuvon huollosta polttoaineisiin, hotelleista matkakohteisiin ja laivamatkoista autonvuokraamiseen.

Autoliiton jäsenenä saat myös Suomen luetuimman autolehden, Moottorin, 9 kertaa vuodessa. Jäsentunnuksilla pääset lukemaan aiemmin ilmestyneitä Moottoreita sähköisinä näköislehtinä sekä Moottori+ -sisältöjä.

Arvonnan säännöt

#AutoliittoAuttaa-arvonnan säännöt löydät täältä.

#AutoliittoAuttaa – Tiepalvelu palvelee

Autoliiton Tiepalvelu auttaa vuoden jokaisena päivänä, vuorokauden ympäri.

Tutustu Tiepalveluun