Hinaus | Autoliito

Ammattimainen tiepalvelu - Hinaus

Tiepalvelukeskuksen palvelunumero 0200 8080 palvelee 24/7. Jonotus mpm / pvm, vastattu puhelu 1,93 €/min. Tilatut palvelut maksullisia.

Hinausverkostomme toimii yrityspohjalta, hinnoittelu poikkeaa siis yleisen tiepalvelun veloituksesta. Asiakas saa halutessaan kustannusarvion palvelusta ennen palvelun tilaamista.

Soittaessasi palvelunumeroomme, keskuksemme vastaanottaa palvelupyynnön ja yhteistyökumppanimme ottaa yhteyttä mahdollisimman nopeasti. Tavoitteenamme on minimoida odotusaika.

Kumppanimme pyrkii aina ensisijaisesti korjaamaan ajoneuvon tien päällä. MIkäli ajoneuvo joudutaan kuitenkin hinaamaan, on hinausliikkeillämme hyvä paikallistieto lähimmistä korjaamoista, joihin ajoneuvo kannattaa toimittaa.

Miten matka jatkuu eteenpäin?

Mikäli ajoneuvo joudutaan hinaamaan, pääsevät asiakkaat hinausauton kyydissä pois tien päältä korjaamolle. Jos kaikille matkustajille ei riitä turvavyöllisiä istuinpaikkoja, asiakkaille voidaan tilata taksi tai järjestää sijaisauto. Mikäli vakuutus ei kata sijaisautoa, annamme siitä etukäteen edullisen tarjouksen ja järjestämme auton asiakkaalle.

Laskutus

Autoliiton voimassa oleva Plus- tai Premium-jäsenyys takaa tieltä pelastamisen ja matkan jatkumisen veloituksetta sopimusehtojen mukaisesti.

Mikäli ajoneuvon vakuutus kattaa hinauksen, se kattaa samalla myös tiepalvelun ilman bonusten menettämistä. Hinausliikkeemme hoitaa laskutuksen suoraan vakuutusyhtiön kanssa.  Autoliitto palvelee kaikkien vakuutusyhtiöiden asiakkaita. Mikäli ajoneuvon vakuutus ei kata palvelua, saa asiakas halutessaan hinta-arvion palvelusta verkostomme hinauskumppanilta ennen tilauksen vahvistamista. Osa vakuutusyhtiöistä saattaa periä asiakkailta palveluista omavastuuosuuden.