airport hotel pilot herokuva

Airport Hotel Pilot

15 % alennus majoituksesta
10 % alennus ravintolan ala carte -listalta

Majoitusta jäsenhintaan, ilmainen lentokenttäkuljetus ja autopaikoitus

12.9.2023

Airport Hotel Pilot tarjoaa Autoliiton jäsenille alennusta majoituksesta ja ravintolan ruuasta.

Airport Hotel Pilot on yksi Private Hotels -hotelliketjun jäsenistä.

Kaikille Autoliiton jäsenille

• 15 % alennusta kotisivujen päivän parhaasta joustavasta hinnasta (maksuton peruutus tulopäivänä klo 16.00 saakka)
  • 10 % alennusta ravintolan ala carte -listalta

Hinnat sis. autopaikoituksen matkan ajaksi (jopa 8 vrk), lentokenttäkuljetukset hotellin minibussilla erillisen aikataulun mukaisesti (lentokenttäkuljetusten aikataulut), kahvia ja teetä itsepalvelupisteestä sekä langattoman nettiyhteyden. Sopimushinnat sisältävät myös runsaan buffet-aamiaisen.

Huonevaraukset hotellin verkkosivun kautta. Hinnat ovat rajoitetusti voimassa suurtapahtumien täyttäessä pääkaupunkiseudun. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja hotelli pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Jäsenkortti näytettävä maksun yhteydessä.

Kirjaudu tälle sivulle jäsentunnuksillasi ja katso tarkemmat ohjeet sivun alalaidasta.

Hotelli on uudistettu!

Mittavien remonttien jälkeen myös hotellin nimi on muuttunut ja Airport Hotel Pilotti tunnetaan nyt nimellä Pilot Airport Hotel. Vaikka hotelli on täysin uudistunut, kaikki asiakkaille tärkeät asiat pysyvät ennallaan. Hotelli on viihtyisä, yksityinen ja sympaattinen lentokenttähotelli vain 10 minuutin ajomatkan päässä Helsinki-Vantaan lentoasemalta.

Tämä on rauhallinen levähdyspaikka esimerkiksi lentojen välillä, työpäivän päätteeksi tai ennen aikaista aamulentoa. Levänneenä on paljon mukavampi matkustaa! Saat taatusti hyvää palvelua ja pääset laskeutumaan leppoisaan ja kiireettömään lomatunnelmaan jo ennen lentoasi. Hotellin omistajat ovat henkilökohtaisesti paikalla suurella sydämellä ja vuosikymmenten kokemuksella.