BloxCar | Autoliitto

Tee taloutesi isoimmasta kuluerästä tulokone. BloxCarissa voit tienata helposti omalla autolla. Sinä määrität itse autosi vuokrahinnan ja milloin se on vuokrattavissa. Jo nyt palveluun on rekisteröity yli 20 000 vuokraajaa ja yli 600 autoa. BloxCar-autot saavat näkyvyyttä muun muassa tori.fi-palvelussa.

BloxCarin komissio on normaalisti 30 % vuokratuloista, mutta Autoliiton alennuskoodilla palvelumaksu on vain 25 %. Kirjaudu sivuille jäsentunnuksillasi ja saat koodin sivun alalaidasta.

BloxCar on ekologisempi vaihtoehto perinteiselle autoilulle. Se on yhteiskäyttöautojen markkinapaikka, joka hyödyntää jo olemassa olevia autoja, eikä tuo kaduille uusia. Yksityiset auton omistajat vuokraavat omaa autoaan BloxCarin kautta.

Monipuolinen autovalikoima perustuu Airbnb:stä tuttuun jakamistalouteen ja vertaisvuokraukseen. Vertaisvuokraus on yksityisten ihmisten välistä vuokrausta, jolloin auton omistaja on henkilö eikä yritys. Kaikki voittavat, kun markkinoille tulee koko ajan enemmän edullisia vuokra-autoja.

BloxCar on Suomen suurin vertaisvuokrauspalvelu, ja markkinajohtajana se pyrkii kasvamaan entisestään. Jakamistalous ja autojen yhteiskäyttö on vielä melko tuntematonta Suomessa, mutta talouden asiantuntijoiden mukaan se yleistyy räjähdysmäisesti tämän vuosikymmenen aikana.

Laita oma auto vuokralle BloxCarin verkkosivuilla.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi