Euromaster rengashotelli hymyilevä työntekijä

Etuja renkaista ja Euromasterin palveluista

Rengaspalveluja jäsenhintaan Plus-, ePlus-, Premium- ja ePremium-jäsenille

22.3.2024

Euromaster tarjoaa jäsenetua Plus-, ePlus-, Premium- ja ePremium-jäsenille rengasostoista ja rengaspalveluista.

Autoliiton Plus-, ePlus-, Premium- ja ePremium-jäsenille

• 30 % alennus pyöräsarjan kausisäilytyksen paikkakuntakohtaisesta normaalihinnasta rengashotellissamme (sis. pyörien kuntotarkastuksen, pesun, säilytyksen ja vakuutuksen). Alleasennus (39 €) veloitetaan erikseen. Huom. Varastotilanne vaihtelee palvelupisteittäin, tarkista palvelun saatavuus ennakkoon.
  • Renkaiden alleasennus 39 € (4 rengasta, omat vanteilla olevat renkaat).
  • 5 % lisäalennus rengasostoista (verkkokaupassa alennuksen saa kampanjakoodilla). Alennus kulloinkin voimassa olevista kuluttajahinnoista.

Huom! Autoliiton edut eivät ole voimassa Euromasterin partner-liikkeissä. Katso lähin Euromaster-palvelupisteesi täältä.

Euromaster on Suomen suurimpia rengasliikeketjuja, joilla on n. 60 palvelupistettä ympäri maata. Meiltä löytyvät rengasalan huippumerkit kaikissa tuoteluokissa ja valikoimiimme kuuluvat myös teräslevypyörät, erikoisvanteet sekä kaikki renkaisiin liittyvät palvelut. Tarjoamme myös kattavan valikoiman autohuoltopalveluita, mm. määräaikaishuollot, vuosihuolto- ja katsastuspalvelun, ohjauskulmien säädöt, ilmastointilaitteen täyttöhuollot sekä lisävalot, vetokoukut ja akut asennettuna. Hyvä asiakaspalvelu on kunnia-asiamme, ja siihen panostamme kouluttamalla henkilökuntaamme säännöllisesti.

Euromasterin löydät myös Facebookista ja Instagramista.