Interhome | Autoliitto

Interhome on kotimainen vuokrattavien loma-asuntojen välittäjä, jolta vuokraat kaupunkihuoneiston, ranta-asunnon, uima-altaallisen huvilan tai vuoristomökin luotettavasti ja turvallisesti yli 25 vuoden kokemuksella. Ammattitaitoinen ja suomenkielinen asiakaspalvelu auttaa lomasi kaikissa vaiheissa – aina suunnittelusta lähtien!

Kaikki loma-asunnot ovat Interhomen tarkastamia ja Interhome vastaa kuvaustietojen paikkaansa pitävyydestä. Tutustu Interhomeen, varaa unelmiesi loma-asunto seuraavalle lomallesi tai pyydä maksuton lomaehdotus täältä.

Autoliiton jäsenenä saat 5 % alennuksen Interhomen loma-asuntojen vuokrauksesta. Etu koskee Interhomen koko valikoimaa, yli 40 000 laatutarkastettua loma-asuntoa 32 eri maassa.

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta kuinka saat edun käyttöösi. Huom! Saat edun myös Interhomen nettisivujen tarjoushinnoista. Etua ei voi yhdistää muihin henkilökohtaisiin alennuksiin.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi