Linnanmäen Huvipuisto | Autoliitto

Autoliitto tarjoaa jäsenilleen tänäkin kesänä Linnanmäen huvipuistorannekkeet erikoishintaan 36 €/kpl!

Linnanmäki-ranneke soveltuu kaiken pituisille ja ikäisille huvittelijoille. Rannekkeella pääsee huvipuistolaitteisiin pituus- ja turvarajoituksia noudattaen. Ranneke on voimassa yhden päivän kesäkaudella 2021.

Rannekkeisiin oikeuttavat PDF-liput voi ostaa AL-kaupasta (toimitus sähköpostilla) tai aukioloaikojen puitteissa Autoliiton Helsingin toimipisteestä osoitteessa Hämeentie 105 A, 00550 Helsinki (kts. toimiston aukioloajat täältä). Saat vaihdettua PDF-liput rannekkeisiin Linnanmäen päälipunmyyntipisteillä. Kun lippu lunastetaan rannekkeeksi, lipputuote aktivoituu samalla, eikä sitä ole mahdollista käyttää enää myöhemmin uudestaan. Käyttämättä jääneitä rannekelippuja ei lunasteta takaisin.

Huom! Rannekkeita max 6 kpl / jäsen. Saatavilla rajoitettu erä. (Hinta Linnanmäeltä ostettaessa 42 €. Lisätietoa Linnanmäen aukioloajoista, laitteista ja tapahtumista: www.linnanmaki.fi)

Kirjaudu sivuille jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta lisäohjeet jäsenhintaisen rannekkeen lunastamiseen AL-kaupasta.

Lisätietoa koronan vaikutuksista puistossa löytyy Linnanmäen verkkosivuilta.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi