Neste tankkauskuva, jossa polttoaineen tankkauspistooli

Neste

2,3 snt / ltr alennusta polttoaineesta

Polttoainetta jäsenhintaan

4.1.2024

Neste tarjoaa Autoliiton jäsenille 2,3 snt/ltr alennusta polttoaineesta Neste Palveluasemilta (ei Express-asemilta).

Kaikille Autoliiton jäsenille

Autoliiton jäsenkortilla 2,3 snt/ltr alennusta polttoaineesta Neste Palveluasemilta. Express-asemilta etua ei myönnetä.

Edun saaminen edellyttää jäsenkortin käyttämistä maksutapahtuman yhteydessä. Jäsenedun saa, kun maksaa ostoksen käteisellä, pankkikortilla, Visa- tai MasterCard-kortilla. Yleisluottokorteista poikkeuksen muodostaa Amex-kortti, jolla maksettaessa etua ei voi käyttää. Myöskään Neste-korteilla suoritettujen ostojen yhteydessä etua ei myönnetä.

Kaikkien maksutapojen yhteydessä etuja voi saada vain yhdellä etukortilla kerrallaan.

Edellä mainitut alennukset myönnetään Suomessa tehdyistä ostoista. Etu ei koske Neste Truck- ja Express-verkostoa.

Katso Nesteen koko asemaverkosto täältä. Nesteen sivuilta voit tarkistaa myös sähköautojen latauspisteet.

Lisätietoa edun hyödyntämisestä löydät sivun alalaidasta, kun olet kirjautuneena sivuille jäsentunnuksillasi.

Jäsenedun voi saada kolmella eri maksutavalla:

(Huom. ePlus- ja ePremium-jäsenet saavat edun vain Neste-äpin kautta (tapa 3).)

1) Korttiautomaatit:

Syötä etukortti automaattiin. Automaatti lukee magneettijuovan kortin poiston yhteydessä. Odota, että automaatti ilmoittaa kortin tunnistetuksi ja syötä tämän jälkeen maksukortti. Maksa automaatin ilmoittamien ohjeiden mukaisesti.

Korttiautomaatin ohjelmistoversiosta riippuen osa automaateista kysyy Plussa-maksukorttia tai Plussa-luottokorttia käytettäessä, halutaanko jäsenetu vaihtaa Plussa-eduksi. Jos Plussa-valintaa ei tehdä, säilyvät ensimmäiseksi maksupäätteeseen syötetyn etukortin edut.

2) Kassalle suoritetut maksut:

Anna etukortti kassahenkilölle, joka lukee kortin kassan yhteyteen sijoitetulla maksupäätteellä. Kassalaite ilmoittaa kortin tunnistetuksi, minkä jälkeen suoritetaan maksutapahtuma kassapöydälle sijoitetun sirumaksupäätteen ohjeiden mukaan.

Kassalaitteesta riippuen osa sirumaksupäätteistä kysyy Plussa-maksukorttia tai Plussa-luottokorttia käytettäessä halutaanko jäsenetu vaihtaa Plussa-eduksi. Jos Plussa-valintaa ei tehdä, säilyvät ensimmäiseksi kassalaitteella luetun etukortin edut.

Jos etukortin käyttäjä haluaa Plussa-pisteitä polttonesteostojen yhteydessä ostettavista muista tuotteista, tulee ostotapahtuma jakaa polttonesteisiin ja muihin tuotteisiin etujen saamiseksi.

3) Neste-äppi:

Voit myös maksaa tankkaukset helposti Neste-äpillä jäsenetuhintaan. Katso ohjeet äppiin tarvittavasta kortin numerosta sivun alalaidan Lisätietoa-osiosta.