Neste | Autoliitto

Autoliiton jäsenkortilla erikoisetu 3,3 snt/ltr alennusta polttoaineesta Neste Palveluasemilta. Express-asemilta etua ei myönnetä. Alennus voimassa 31.12.2021 saakka. Sen jälkeen etu palaa normaaliksi 2,3 snt/l.

Edun saaminen edellyttää jäsenkortin käyttämistä maksutapahtuman yhteydessä. Jäsenedun saa, kun maksaa ostoksen käteisellä, pankkikortilla, Visa- tai MasterCard-kortilla. Yleisluottokorteista poikkeuksen muodostaa Amex-kortti, jolla maksettaessa jäsenetua ei voi käyttää. Myöskään Neste-korteilla suoritettujen ostojen yhteydessä etua ei myönnetä. Kaikkien maksutapojen yhteydessä etuja voi saada vain yhdellä etukortilla kerrallaan.

Miten edun saa?

Korttiautomaatit:

Syötä etukortti automaattiin. Automaatti ilmoittaa kortin tunnistetuksi, minkä jälkeen siirrytään maksamaan automaatin ilmoittamien ohjeiden mukaisesti.

Korttiautomaatin ohjelmistoversiosta riippuen osa automaateista kysyy Plussa-maksukorttia tai Plussa-luottokorttia käytettäessä, halutaanko jäsenetu vaihtaa Plussa-eduksi. Jos Plussa-valintaa ei tehdä, säilyvät ensimmäiseksi maksupäätteeseen syötetyn etukortin edut.

Kassalle suoritetut maksut:

Anna etukortti kassahenkilölle, joka lukee kortin kassan yhteyteen sijoitetulla maksupäätteellä. Kassalaite ilmoittaa kortin tunnistetuksi, minkä jälkeen suoritetaan maksutapahtuma kassapöydälle sijoitetun sirumaksupäätteen ohjeiden mukaan.

Kassalaitteesta riippuen osa sirumaksupäätteistä kysyy Plussa-maksukorttia tai Plussa-luottokorttia käytettäessä halutaanko jäsenetu vaihtaa Plussa-eduksi. Jos Plussa-valintaa ei tehdä, säilyvät ensimmäiseksi kassalaitteella luetun etukortin edut.

Jos etukortin käyttäjä haluaa Plussa-pisteitä polttonesteostojen yhteydessä ostettavista muista tuotteista, tulee ostotapahtuma jakaa polttonesteisiin ja muihin tuotteisiin etujen saamiseksi.

Voit myös maksaa tankkaukset helposti Neste-äpillä jäsenetuhintaan. Lue lisää täältä. (Katso ohjeet äppiin tarvittavasta kortin numerosta sivun alalaidan lisätietoa-osiosta.)

Edellä mainitut alennukset myönnetään Suomessa tehdyistä ostoista. Etu ei koske Neste Truck- ja Express-verkostoa.

Katso Nesteen koko asemaverkosto täältä. Nesteen sivuilta voit tarkistaa myös sähköautojen latauspisteet.

Lisätietoa edun hyödyntämisestä löydät sivun alalaidasta, kun olet kirjautuneena sivuille jäsentunnuksillasi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi