Scandia Rent | Autoliitto

Hyödynnä Scandia Rent -autovuokraamoketjun edut! Yli 70-vuotias autonvuokrauspalveluiden franchising-ketju Scandia Rent aloitti toimintansa Seinäjoen alueella. Sittemmin se on laajentunut yhdeksi Suomen suurimmista autovuokraamoista. Scandia Rent on täysin kotimainen, ja lisäksi Suomen vanhin autonvuokrausketju. Palveluverkosto kattaa yli 100 toimipistettä ja autovalikoimaan kuuluu 2 500 henkilö- ja pakettiautoa. Scandia Rent -ketjun keskeinen tavoite on tarjota asiakkailleen laadukasta palvelua.

Vuokraus kotimaassa

Scandia Rent tarjoaa autonvuokrausta edulliseen jäsenhintaan. Autoliiton jäsenet saavat 15 % alennuksen autovuokrauksen päivähinnoista. Alennushinta koskee sekä henkilö- että pakettiautoja.

Vuokraus ulkomailla

Scandia Rentistä voit varata vuokra-auton edulliseen hintaan myös 30 000 kohteesta ympäri maailmaa. Scandia Rentin verkkosivujen kautta saat luotettavimmat ja edullisimmat autonvuokraustarjoukset kansainvälisiltä autonvuokrausketjuilta. Scandia Rent on toteuttanut palvelun kansainvälisen ja arvostetun CarTrawlerin kanssa.

Tee varaus osoitteessa www.scandiarent.fi

Kirjaudu alta sisään jäsentunnuksillasi ja saat näkyviin Autoliiton oman alennustunnuksen Scandia Rentin varauksiin. Alennustunnuksilla saat autovuokraukset jäsenhintaan Scandia Rentin verkkosivuilta www.scandiarent.fi, puhelimitse 0300 870 100 tai sähköpostitse myynti(at)scandiarent.fi

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi