Suomen Hostellijärjestö Ry | Autoliitto

Majoitusetu Suomen hostelleissa

Saat 10 % jäsenalennuksen majoituksestasi Hostellijärjestön verkoston hostelleista Suomessa, kun teet varauksen sivuston hostellit.fi kautta tai suoraan hostelliin.

Hostellit tarjoavat edullista, ainutlaatuista ja yhteisöllistä majoitusta kaikille matkailijoille. Hostellijärjestön ylläpitämä hostelliverkosto kattaa yli 40 ainutlaatuista hostellia ympäri Suomea.
Viihtyisissä hostelleissa valittavanasi on erilaisia huoneita ryhmähuoneista yksityishuoneisiin omalla kylpyhuoneella.  Yhteiset oleskelu- ja keittiötilat mahdollistavat myös tutustumisen muihin matkalaisiin.

Varaa hostellisi jäsenhintaan osoitteen www.hostellit.fi kautta.

Hostellialennus maailmalla

Kansainvälisellä hostellikortilla valittavanasi on lähes 3500 HI-hostellia noin 90 maassa. Hostellikortilla saat niissä vähintään 10 % majoitusalennuksen, ja kortti on jopa edellytys yöpymiselle joidenkin maiden hostelleissa. Autoliiton jäsenet saavat Kansainvälisen Hostellikortin alennettuun hintaan. Jäsenhintaisen kortin voi ostaa Hostellijärjestön verkkokaupasta www.hostellit.fi/shop.

Kirjaudu sivulle jäsentunnuksillasi ja näet sivun alareunasta kuinka saat edun käyttöösi.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi