Top Star Finland Oy | Autoliitto

Autoliiton jäsenet saavat 10 % alennusta majoituksesta Top Star Finlandin uusissa uniikeissa Saariselkä kohteissa, eli Arctic Glass Cubes -lomahuoneistoissa. Alennuksen saa, kun tekee varauksen verkkokaupassa suoraan Top Star Finland Oy:n omilta verkkosivuilta. Alennus myönnetään verkkosivuilla voimassa olevasta hinnasta.

Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi ja katso tarkemmat ohjeet jäsenhintaisen varauksen tekemiseen sivun alalaidasta.

Top Star Finland tarjoaa majoitusta moderneissa lasikuutioissa Lapin Saariselällä. Majoitu ylellisesti upeissa maisemissa ja nauti lumoavasta luonnosta. Valoisat yöt, raikas tunturituuli, ruskan väriloisto, revontulten tanssi, pohjoinen tähtitaivas, monipuoliset kesä- ja talviaktiviteetit – näistä ja monista muista huippujutuista voit nauttia majoittumalla Top Starin huippupaikoilla. Saariselällä on Kaunispään etelärinteellä hienostuneet, täysin varustellut, saunalliset 8 lasikuutiota sopivat myös pitkäaikaiseen majoitukseen. Kaksi kuutioista on varattu lemmikkien kanssa matkustaville.

Lisätietoja Autoliiton jäsenille

Kirjaudu sisään Liity jäseneksi