Miksi valita Autoliiton ePremium-jäsenyys?

ePremium-jäsenenä sinulla on käytössäsi Premium-jäsenyyteen sisältyvät kattavimmat jäsenedut. Lisäksi saat erityisesti sähköautoiluun liittyviä rahanarvoisia etuja, esimerkiksi alennusta sähköauton latauksesta ja kotilatausasemia edullisempaan jäsenhintaan. Jäsenkorttisi löydät käden käänteessä Autoliitto-sovelluksesta.

Tiepalvelu avustaa sinua Suomessa ja yli 40 Euroopan maassa. Saat enemmän avustuskertoja ja sijaisauton, vaikka autosi hyytyisi kotipihaan. Palvelu on henkilökohtainen – ei ole siis väliä, oletko liikkeellä omalla tai vaikkapa sukulaisen autolla. Silläkään ei ole väliä, oletko kuljettaja vai matkustaja. Ongelmatilanteessa ajoneuvossa matkustaville järjestetään majoitus tai vaihtoehtoinen kuljetus.

ePremium-jäsenenä saat Moottorin sähköisenä näköislehtenä 9 kertaa vuodessa sekä rajattoman pääsyn vain Autoliiton jäsenten luettavissa oleviin Moottori+ -sisältöihin. Moottori on Suomen vanhin, kiinnostavin ja monipuolisin autoilijan ja matkailijan aikakauslehti, joka esittelee uutuudet ja klassikot sekä mielenkiintoisimmat matkakohteet.

Jäsenedut lyhyesti

ePremium-jäsenillä on käytössään Perus-, Plus- ja Premium-jäsenten etujen lisäksi:

  • Autoliiton lataus; kun rekisteröidyt kauttamme Virta-verkoston käyttäjäksi, saat Autoliiton latausasemilla sähkön jäsenhintaan.
  • Elton-applikaatio; reittisuunnittelu, latausasemat ja latausten maksu. Autoliiton kautta rekisteröityneille 10 % alennus latauksista.
  • Kotilatausasemia jäsenhintaan.
  • Älyenergia-applikaatio, jolla seuraat sähkön kulutustasi. Applikaatioon tulossa älykäs lataustoiminto, jolla sähköauton lataus onnistuu edullisimman sähkön aikaan.

Muita jäsenyyteen kuuluvia etuja:

  • Kattava Tiepalvelu
    • 5 avustuskertaa jäsenkaudessa
    • sijaisauton saat, vaikka ongelma ajoneuvon kanssa tulisi kotipihassa
    • muuten sama Tiepalvelu kuin Plus-jäsenillä
  • Ajoneuvoturva Laaja ajoneuvon vapaaehtoisen vakuutuksen omavastuun alentamiseen (ei käytössä Perhe ePremium -jäsenillä)
  • Kansainvälinen ajokortti (vuoden kortti)
  • Rengaspalveluja Euromasterilta
  • Kausitarkastukset Motonetin Motomaateilla jäsenhintaan
  • Moottori näköislehtenä verkossa 9 kertaa vuodessa (halutessaan saa myös painettuna lehtenä)
  • Rajaton pääsy Moottori+ -sisältöihin verkossa
  • Maksuton automatkailu-, tekninen-, lainopillinen ja kuluttajaneuvonta
  • Jäsenalennuksia ajoneuvon ylläpitoon ja matkailuun
  • Yksityisautoilijoiden edunvalvonta

ePremium-jäsenyys sisältää siis sekä Perus-, Plus- että Premium-jäsenyyksiin kuuluvat edut. Näistä ja Premium-jäsenen Tiepalvelusta on kerrottu tarkemmin jokaisen jäsenyyden omalla sivulla: Perus-jäsenyyden edut, Plus-jäsenten edut sekä Premium-jäsenyys ja Tiepalvelu.

Jäsenetuja voit tarkastella yksityiskohtaisemmin täällä.

Muuta jäsenyytesi ePremium-jäsenyydeksi

Jos olet jo Autoliiton Perus-, Plus-, Premium- tai ePlus-jäsen, voit muuttaa jäsenyytesi ePremium-jäsenyydeksi helposti verkkosivuillamme. Jäsenlajinvaihtolomake.

Huomioimme ePremium-jäsenyyden ensimmäisen jäsenkauden laskussa jo maksetun jäsenmaksun ja lähetämme palvelutason nostosta lisälaskun.

Mikäli olet jo Premium-jäsen ja vaihdat jäsenyytesi ePremium-jäsenyydeksi, sinulla vaihtuu vain jäsenlaji. Jäsenyyksien hinnat ovat samat. Huomaathan, että kun jäsenlajisi vaihtuu, vaihtuu myös jäsenyyteesi liitettyjen Perhejäsenyyksien jäsenlaji. Fyysistä jäsenkorttia emme lähetä, vaan jäsenkorttisi löytyy jatkossa sovelluksestamme. Mikäli uusi e-jäsenyytesi kortti ei heti näy sovelluksessa, poistu sovelluksesta ja kirjaudu sinne uudelleen.

Perhe ePremium-jäsenyys

Jäsenmaksu on 68 € / 12 kk / henkilö.

Pääjäsenen kanssa samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat liittyä Perhe ePremium -jäseniksi, jolloin he saavat käyttöönsä samat palvelut kuin pääjäsen (pois lukien Ajoneuvoturva Laaja). Perhejäsenen jäsenkausi on sama kuin pääjäsenen jäsenkausi. Jäsenmaksu on ensimmäiselläkin jäsenkaudella aina 68 €, vaikka jäsenkausi olisi alle vuoden mittainen.

Voit liittää perheenjäsenen ePremium-jäsenyyteesi sähköisellä lomakkeella tai soittamalla numeroon 09 7258 4400. Liittämislomake.

Korvaushakemus

Jos olet ePremium-jäsenemme ja tapahtumahetkellä maksanut osan kustannuksista itse ja olet sopinut kanssamme palautuksesta, voit joko täyttää kulukorvaushakemuksen netissä tai toimittaa sen meille paperisena postitse. Liitä mukaan kuitit maksetuista tapahtuman aiheuttamista kuluista.

Kulukorvaushakemus tulee palauttaa 4 viikon kuluessa tapahtumasta. Hakemuksen käsittelyaika on 2 viikkoa.