Jäsenhankintapalkinnot | Autoliitto

Jäsenhankintapalkinnot

Kun olet hankkinut Autoliittoon Varsinaisen jäsenen (60 € / 12 kk) tai Plus-jäsenen (121 € / 12 kk), jonka jäsenmaksu on maksettu, voit valita mieleisesi jäsenhankintapalkinnon alla olevista vaihtoehdoista.

Jäsenhankintapisteesi näkyy Moottorin takasivun osoitekentässä. Jäsennumeroa seuraavien viiden tähden jälkeen näkyvä luku kertoo jäsenhankintapisteesi. Yksi piste vastaa yhtä jäsenhankintapalkintoa.

Kun olet valinnut haluamasi palkinnon, voit tilata sen tästä >>

Polkupyörän ladattavat valotPolkupyörän valot

Pakkaus sisältää ladattavat etu- ja takavalot, jotka lisäävät näkyvyyttä liikenteessä. Etuvalo on kätevä kiinnittää pyörän ohjaustankoon pakkaukseen sisältyvällä kiinnitystelineellä ilman erillisiä asennustyökaluja. Valo on helppo irrottaa kiinnitystelineestä. Pienemmän takavalon voi kiinnittää esimerkiksi pyörän runkoon.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 34 €.

Biosti-keittiötarvikesettiBiosti-keittiötarvikesetti

Ekologinen, kotimainen Orthexin Biosti-keittiötarvikesetti sisältää keskikokoisen leikkuulaudan sekä voiveitsen, kuorijan ja juustohöylän. Leikkuulauta ja välineiden kahvat on valmistettu biopohjaisesta muovista, jossa on yhdistettynä sokeriruokoa ja pohjoismaista puukuitua. Välineiden teräsosat ovat taipuisaa ja kestävää, ruostumatonta terästä.

Arvo n. 25 €.

Matkustusdokumenttien suojakoteloSuojakotelo

Käytännöllinen kotelo matkustusasiakirjoille, kuten passille, lentolipuille ja matka-oppaalle. RFID-suoja, joka estää sisällä olevien korttien luvattoman skannauksen. Vältä hätäinen laukun penkominen lähtöportilla.12 erikokoista taskua, silmukka kynälle ja kotelon ympäri kulkeva vetoketju. Väri: harmaa, koko: 13,8 x 2,2 x 24,3 cm.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29 €.

Linnanmäen Hupiranneke

Ranneke soveltuu kaiken pituisille ja ikäisille huvittelijoille ja sillä pääsee huvipuistolaitteisiin pituus- ja turvarajoituksia noudattaen. Ranneke on voimassa yhden vierailupäivän ajan kaudella 2020. Käyttämättä jääneitä rannekkeita ei lunasteta takaisin. Täältä näet ajantasaiset tiedot Linnanmäen aukioloajoista.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 36 €.

Bluebiit Powerstation + matkalaukkuvyö

Powerstation on tyylikäs ja ohut vara-akku, jolla lataat pienelektroniikkaa silloin kun verkkovirtaa ei ole saatavilla. Mukana tulee USB-latausjohto. Vara-akun 8000 mAh varauksella lataat täyteen minkä vain puhelimen, kameran tai vaikka tabletin. Powerstationin varausta on helppo seurata laitteen päädyn ledivaloista. Kaksi laitteiden latausporttia, joten mahdollisuus myös ladata kahta laitetta samanaikaisesti.

AL-logolla varustettu matkalaukkuvyö auttaa tunnistamaan oman laukun matkalaukkuhihnalta ja suojaa laukkua avautumiselta.

Arvo yhteensä n. 30 €.

Kaari Soihtu -sytytin

Yleissytytin on uudelleenladattava ja sähkökäyttöinen. Tehokas plasmakaari sytyttää kynttilät, takkapuut ja grillihiilet. Yhdellä akunlatauksella voi sytyttää jopa 100 kertaa, jonka jälkeen sytytin ladataan usb-laturilla.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 22,90 €.

Park Lite -pysäköintikiekkoParkLite

Helppokäyttöinen elektroninen parkkikiekko näyttää pysäköinnin tapahtuma-ajan automaattisesti, joten kuljettajan ei tarvitse muistaa asettaa kiekkoa näyttämään oikeaa aikaa. Kiekko kiinnitetään tarroilla tuulilasiin. Kytkettävissä ilmainen älypuhelinsovellus, joka mm. muistuttaa pysäköintiajan loppumisesta.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29,90 €.

Rainlegs-sadelahkeet

Tuulen- ja vedenkestävät, reisiä suojaavat sadelahkeet ovat kevyet ja helpot laittaa ylle sekä rullata pois. Suojaavat sateelta, tuulelta ja kylmyydeltä sopien näin monenlaisiin ulkoiluaktiviteetteihin, esimerkiksi pyöräilyyn tai ratsastukseen. Jalkojen takaosasta avoimet, joten kosteus pääsee vaivatta ulos. Väri: huomiokeltainen, sivuilla heijastavat kaistaleet. Saatavilla koko M.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 29,50 €.

Huomioreppu

Reppu istuu niin pienemmän kuin suuremmankin liikkujan selkään. Heijastavan materiaalinsa ansiosta se on helposti havaittavissa pimeällä tiellä. Sopii sekä koululaiselle että aktiiviliikkujalle. Koko 15 l.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 35 €.

Lumilapio Snowvel

Kevyt ja kestävä lumilapio menee teleskooppivartensa ansiosta pieneen tilaan. Lapion mukana tulee kätevä canvaslaukku säilytystä varten. Paino 600 g, pituus 64-82 cm. 2 vuoden takuu.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 24,90 €.

Lapuan Kankurien laudeliinat (2 kpl)

Laadukkaiden, Suomessa valmistettujen laudeliinojen materiaali on 60 % eurooppalaista Masters of Linen -pellavaa ja 40 % bio-orgaanista puuvillaa. Koko 46x60 cm. Kuosi: Päre. Setissä on kaksi laudeliinaa.

Arvo 30 €.

Ensiapulaukku

Ensiapulaukku soveltuu erinomaisesti niin autoon, veneeseen, kotiin kuin mökillekin. Laukku sisältää kaikki keskeiset ensiaputarvikkeet, mm. erilaisia siteitä, elvytyssuojan, avaruuslakanan ja turvavyöleikkurin. SPR:n määrittelemä sisältö. Laukun mitat ovat noin 21,50 x 30 x 9 cm.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 33,50 €.

Isosteel Duo Titan –termospullo

Isosteel Duo Titan –termospullo on titaanipintainen laatutermari helposti purettavalla ja puhdistettavalla QuickStop painonappikorkilla. Korkealuokkainen tyhjiörakenne säilyttää juoman kuumana tai kylmänä poikkeuksellisen pitkään. Molemmissa päissä on juomakupit ja kyljessä kaatokahva joka voidaan painaa sisään kuljetuksen ajaksi. Pakkauksessa mukana irrotettava olkaremmi.

Laadukasta 18/8 ruostumatonta terästä. 5v materiaali- ja valmistusvirhetakuu. Tilavuus 1l, korkeus 345 mm ja paino 910 g.

Arvo 35,90 €.

ResQMe-turva-avaimenperä, 2 kpl

Norjassa ja Ruotsissa huippusuosittu pelastustyökalu, joka auttaa nopeasti ulos autosta hätätilanteessa. ResQMe-työkalun jousitetulla piikillä voi rikkoa auton sivuikkunan ilman voimankäyttöä. Lisäksi työkalu on varustettu terävällä teräksisellä terällä, jolla voi tarvittaessa leikata juuttuneen turvavyön. Se on kevyt ja pienikokoinen, mutta silti erittäin tehokas. Auton avaimiin liitettynä se on aina tarvittaessa käden ulottuvilla. Patentoitu tuote, valmistettu Yhdysvalloissa.

Lisätietoa AL-kaupasta. Arvo yhteensä 27 €.

Kenu Airvue -tablettiteline

Kenu Airvue on auton istuimen niskatukeen kiinnitettävä tukeva tablettiteline. Se on helppo ja nopea kiinnittää ja irrottaa tarvittaessa. Sopii monille eri tableteille, kuten iPad mini, iPad Air, iPad Pro ja useimmat Android-tabletit (koko 7”–10”). 2 vuoden takuu.

Lisätietoja AL-kaupasta. Arvo 36,50 €.

Cocoon-matkalakana

Matkalakana on mainio varuste monenlaiseen matkailuun ja yöpymiseen. Lakanan materiaali on tavallista puuvillaa kevyempää ja pehmeämpää pitkäkuituista egyptiläistä puuvillaa. Materiaali on kulutuskestävää, vaikkakin ohueksi kehrättyä. Erinomainen kompromissi silkin ja tavallisen puuvillan välillä. Matkalakanaa voi käyttää sellaisenaan, mutta se sopii myös makuupussin sisälakanaksi. Tarjoaa lisälämpöä makuupussiin +4 C kylmissä olosuhteissa.

Lisätietoa AL-kaupasta. Arvo 35,90 €.