Plus-jäsenyys | Autoliitto

Plus-jäsenyys

Autoliiton Plus-jäsenyys 121 € / 12 kk

Plus-jäsenenä sinulla on käytössäsi Perus-jäsenen etujen lisäksi kattavat matkanjatkamispalvelut sekä mm. Euromasterin ja Motonetin jäsenedut:

•  henkilökohtainen, ei ajoneuvoon sidottu palvelu, joka varmistaa perillepääsyn
  •  apu, joka koskee myös samassa ajoneuvossa jäsenen kanssa matkustavia
  •  palvelu, joka on käytössäsi aina kun olet kuljettajana tai matkustajana Suomessa yksityiskäyttöön rekisteröidyssä henkilö-, paketti-, kevytkuorma-autossa, mopoautossa tai matkailuautossa (enintään 4000 kg)
  •  palvelu, joka koskee kaiken ikäisiä kulkuneuvoja Suomessa, ulkomailla alle 15-vuotiaita kulkuneuvoja
  •  palvelu käytössäsi myös liikkuessasi moottoripyörällä
  •  apu yli 40 Euroopan maassa, myös Venäjällä
  •  oma puhelinnumero, josta saa avun paikalle 24 h vuorokaudessa, 7 päivänä viikossa
  •  voit käyttää avustusta maksimissaan 4 kertaa jäsenkauden (12 kk) aikana (ei sisällä teknisen neuvonnan puheluja)
  •  palveluun sisältyy:
    • tiepalvelu; tekninen neuvonta, polttoaineen tuominen, renkaanvaihto, hinaus ja apuvirta.
    • tarvittaessa sijaisauto (ei alle 18-vuotiaille) tai muu korvaava kuljetus tai majoitus
    • ajoneuvon nouto korjaamolta (mikäli ei ole käytetty sijaisautoa).
    • Suomessa Plus-jäsenet saavat AL-akkupalvelun akunvaihtotyön ilmaiseksi (tarkista palvelun alueellinen saatavuus täältä)

Katso tarkemmat ehdot tästä.

Alle 18-vuotiaan jäsenyydestä sopimus tehdään täysi-ikäisen henkilön kanssa.

Palvelut astuvat voimaan maksua seuraavan vuorokauden alusta.

Korota jäsenyytesi Plus-jäsenyydeksi

Jos olet jo Autoliiton Perus-jäsen ja haluat korottaa jäsenyytesi Plus-jäsenyydeksi, voit tehdä sen tällä lomakkeella.

Huomioimme Plus-jäsenyyden ensimmäisen jäsenkauden laskussa jo maksetun Perus-jäsenen jäsenmaksun ja lähetämme palvelutason nostosta lisälaskun, jolla maksettu osuus on huomioitu.

Plus-jäsenyyden voi liittää lisäjäsenmaksun maksamalla myös seuraaviin jäsenyyksiin: ainaisjäsen, kutsujäsen, toimitusjohtajajäsen, kunniajäsen ja kunniapuheenjohtaja.

Perhe Plus -jäsenyys

Jäsenmaksu 36 € / 12 kk / henkilö

Pääjäsenen kanssa samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat liittyä Perhe Plus -jäseniksi, jolloin he saavat käyttöönsä matkanjatkamispalvelut. Perhejäsenen jäsenkausi on sama kuin pääjäsenen jäsenkausi. Jäsenmaksu on ensimmäiselläkin jäsenkaudella aina 36 €, vaikka jäsenkausi olisi alle vuoden mittainen.

Liitä perheenjäsen Plus-jäsenyyteesi tästä tai soittamalla numeroon 09 7258 4400.

Korvaushakemus

Jos olet tapahtumahetkellä maksanut osan kustannuksista itse ja olet sopinut kanssamme palautuksesta, siirry tästä korvaushakemuslomakkeelle.