Jäsenedut lyhyesti

Premium-jäsenyys on suunniteltu paljon kotimaassa ja ulkomailla ajaville autoilijoille ja motoristeille. Premium-jäsenenä sinulla on käytössäsi kaikki Perus- ja Plus-jäsenten edut sekä rahanarvoisia, vain Premium-jäsenille tarkoitettuja etuja.

• Kattava Tiepalvelu
    • 5 avustuskertaa jäsenkaudessa
    • sijaisauton saat, vaikka ongelma ajoneuvon kanssa tulisi kotipihassa
    • muuten sama Tiepalvelu kuin Plus-jäsenillä:
      • henkilökohtainen, ei ajoneuvoon sidottu palvelu, joka varmistaa perillepääsyn
      • apu, joka koskee myös samassa ajoneuvossa jäsenen kanssa matkustavia
      • palvelu, joka on käytössäsi aina kun olet kuljettajana tai matkustajana Suomessa yksityiskäyttöön rekisteröidyssä henkilö-, paketti- tai kevytkuorma-autossa, mopoautossa tai matkailuautossa (enintään 4000 kg)
      • palvelu, joka koskee kaiken ikäisiä kulkuneuvoja Suomessa ja alle 15-vuotiaita kulkuneuvoja ulkomailla
      • palvelu käytössäsi myös liikkuessasi moottoripyörällä
      • apu yli 40 Euroopan maassa
      • oma puhelinnumero, josta saa avun paikalle 24 h vuorokaudessa, 7 päivänä viikossa
      • palveluun sisältyy:
        • tekninen neuvonta, polttoaineen tuominen, renkaanvaihto, hinaus ja apuvirta.
        • auton nouto korjaamolta (mikäli ei ole käytetty sijaisautoa).
        • Suomessa jäsenet saavat AL-akkupalvelun akunvaihtotyön ilmaiseksi alueellisen saatavuuden mukaan (mikäli vaihtotyö onnistuu ilman erikoistyökaluja ja/tai korjaamo-olosuhteita). Jäsen maksaa ainoastaan akun hinnan sekä 20 € kierrätysmaksun. Akkupalvelu ei koske hybridi- ja täyssähköautojen nk. ajoakkuja.

Katso tarkemmat ehdot Tiepalvelulle tästä.

Liity Premium-jäseneksi

Autoliiton Premium-jäsenyys 209 € / 12 kk

Autoliiton Premium-jäsen ajaa autoa

Korota jäsenyytesi Premium-jäsenyydeksi

Jos olet jo Autoliiton Perus- tai Plus-jäsen ja haluat korottaa jäsenyytesi Premium-jäsenyydeksi, voit tehdä sen tällä lomakkeella.

Huomioimme Premium-jäsenyyden ensimmäisen jäsenkauden laskussa jo maksetun jäsenmaksun ja lähetämme palvelutason nostosta lisälaskun, jolla maksettu osuus on huomioitu.

Premium-jäsenyyden voi liittää lisäjäsenmaksun maksamalla myös Yritysjäsenyyteen liittyvään toimitusjohtajajäsenyyteen.

Perhe Premium-jäsenyys

Jäsenmaksu 68 € / 12 kk / henkilö

Pääjäsenen kanssa samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat liittyä Perhe Premium -jäseniksi, jolloin he saavat käyttöönsä Tiepalvelun, mutta eivät Ajoneuvoturvaa. Perhejäsenen jäsenkausi on sama kuin pääjäsenen jäsenkausi. Jäsenmaksu on ensimmäiselläkin jäsenkaudella aina 68 €, vaikka jäsenkausi olisi alle vuoden mittainen.

Liitä perheenjäsen Premium-jäsenyyteesi tästä tai soittamalla numeroon 09 7258 4400.

Korvaushakemus

Jos olet tapahtumahetkellä maksanut osan kustannuksista itse ja olet sopinut kanssamme palautuksesta, voit joko täyttää kulukorvaushakemuksen netissä tai toimittaa sen meille paperisena postitse. Liitä mukaan kuitit maksetuista tapahtuman aiheuttamista kuluista.

Kulukorvaushakemus tulee palauttaa 4 viikon kuluessa tapahtumasta. Hakemuksen käsittelyaika on 2 viikkoa.