Miksi valita Autoliiton Premium-jäsenyys?

Premium-jäsenyys on suunniteltu paljon kotimaassa ja ulkomailla ajaville autoilijoille ja motoristeille. Saat runsaimmat jäsenedut sekä laajemman Tiepalvelun – enemmän avustuskertoja ja sijaisauton, vaikka autosi hyytyisi kotipihaan.

Tiepalvelu avustaa Suomessa ja yli 40 Euroopan maassa. Palvelu on henkilökohtainen – ei ole siis väliä, oletko liikkeellä omalla tai vaikkapa sukulaisen autolla. Silläkään ei ole väliä, oletko kuljettaja vai matkustaja. Ongelmatilanteessa ajoneuvossa matkustaville järjestetään majoitus tai vaihtoehtoinen kuljetus.

Premium-jäsenet hyötyvät Autoliiton kattavista jäseneduista, jotka liittyvät esimerkiksi ajoneuvon ylläpitoon ja matkustamiseen. Saat lisäksi ainoastaan Premium-jäsenyyteen sisältyviä etuja, esimerkiksi Ajoneuvoturva Laajan, peräkärryn lainaan veloituksetta, autopesuja reilulla alennuksella jne.

Jäsenenä saat Moottorin 9 kertaa vuodessa painettuna ja diginä sekä rajattoman pääsyn vain Autoliiton jäsenten luettavissa oleviin Moottori+ -sisältöihin. Moottori on Suomen vanhin, kiinnostavin ja monipuolisin autoilijan ja matkailijan aikakauslehti, joka esittelee uutuudet ja klassikot sekä mielenkiintoisimmat matkakohteet.

Liity Premium-jäseneksi

Autoliiton Premium-jäsenyys 209 € / 12 kk! Liity jäseneksi alla olevan linkin kautta.

Liity jäseneksi
Autoliiton Premium-jäsen ajaa autoa

Jäsenedut lyhyesti

Premium-jäsenenä sinulla on käytössäsi kaikki Perus- ja Plus-jäsenten jäsenedut sekä muita rahanarvoisia, vain Premium-jäsenille tarkoitettuja etuja.

  • Kattava Tiepalvelu
    • 5 avustuskertaa jäsenkaudessa
    • sijaisauton saat, vaikka ongelma ajoneuvon kanssa tulisi kotipihassa
    • muuten sama Tiepalvelu kuin Plus-jäsenillä:
      • henkilökohtainen, ei ajoneuvoon sidottu palvelu, joka varmistaa perillepääsyn
      • apu, joka koskee myös samassa ajoneuvossa jäsenen kanssa matkustavia
      • palvelu, joka on käytössäsi aina kun olet kuljettajana tai matkustajana Suomessa yksityiskäyttöön rekisteröidyssä henkilö-, paketti- tai kevytkuorma-autossa, mopoautossa tai matkailuautossa (kokonaismassa enintään 4000 kg)
      • palvelu, joka koskee kaiken ikäisiä kulkuneuvoja Suomessa ja alle 15-vuotiaita kulkuneuvoja ulkomailla
      • palvelu käytössäsi myös liikkuessasi moottoripyörällä
      • apu yli 40 Euroopan maassa
      • oma puhelinnumero, josta saa avun paikalle 24 h vuorokaudessa, 7 päivänä viikossa
      • palveluun sisältyy:
        • tekninen neuvonta, polttoaineen tuominen, renkaanvaihto, hinaus ja apuvirta.
        • tarvittaessa sijaisauto (sijaisauton saaminen edellyttää Suomessa voimassa olevaa ajokorttia ja vuokraamon ehtojen täyttymistä sekä vakinaisen asunnon osoitetta järjestelmässämme) tai muu korvaava kuljetus tai majoitus
        • auton nouto korjaamolta (mikäli ei ole käytetty sijaisautoa).
        • Suomessa jäsenet saavat AL-akkupalvelun akunvaihtotyön ilmaiseksi alueellisen saatavuuden mukaan (mikäli vaihtotyö onnistuu ilman erikoistyökaluja ja/tai korjaamo-olosuhteita). Jäsen maksaa ainoastaan akun hinnan sekä 20 € kierrätysmaksun. Akkupalvelu ei koske hybridi- ja täyssähköautojen nk. ajoakkuja.

Tästä voit tutustua Tiepalvelun ehtoihin tarkemmin ja täältä pääset lukemaan vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin Tiepalvelusta.

Korota jäsenyytesi Premium-jäsenyydeksi

Jos olet jo Autoliiton Perus- tai Plus-jäsen ja haluat korottaa jäsenyytesi Premium-jäsenyydeksi, voit tehdä sen tällä lomakkeella.

Huomioimme Premium-jäsenyyden ensimmäisen jäsenkauden laskussa jo maksetun jäsenmaksun ja lähetämme palvelutason nostosta lisälaskun, jolla maksettu osuus on huomioitu.

Premium-jäsenyyden voi liittää lisäjäsenmaksun maksamalla myös Yritysjäsenyyteen liittyvään toimitusjohtajajäsenyyteen.

Perhe Premium-jäsenyys

Jäsenmaksu on 68 € / 12 kk / henkilö.

Pääjäsenen kanssa samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet voivat liittyä Perhe Premium -jäseniksi, jolloin he saavat käyttöönsä Tiepalvelun ja muut jäsenedut, pois lukien Ajoneuvoturva Laaja. Perhejäsenen jäsenkausi on sama kuin pääjäsenen jäsenkausi. Jäsenmaksu on ensimmäiselläkin jäsenkaudella aina 68 €, vaikka jäsenkausi olisi alle vuoden mittainen.

Liitä perheenjäsen Premium-jäsenyyteesi tästä tai soittamalla numeroon 09 7258 4400.

Korvaushakemus

Jos olet tapahtumahetkellä maksanut osan kustannuksista itse ja olet sopinut kanssamme palautuksesta, voit joko täyttää kulukorvaushakemuksen netissä tai toimittaa sen meille paperisena postitse. Liitä mukaan kuitit maksetuista tapahtuman aiheuttamista kuluista.

Kulukorvaushakemus tulee palauttaa 4 viikon kuluessa tapahtumasta. Hakemuksen käsittelyaika on 2 viikkoa.