Jäsenyys lahjaksi | Autoliitto

Jäsenyys lahjaksi

Osta lapsille tai vanhemmillesi lahjaksi huoletonta ajamisen turvaa 12 kuukauden ajaksi. Vain 33 snt/vrk (Autoliiton Plus-jäsenyys 121 euroa 12kk) ja läheisesi ei jää yksin autonsa tai moottoripyöränsä kanssa. Suosittu Autoliiton Plus-jäsenyys sisältää Suomen kattavimmat matkanjatkamispalvelut ja muut autoilijan superedut polttoaine-eduista Moottori-lehteen. Tämä lahja muistetaan koko jäsenkauden ajan.

Katso alta eri jäsenlajien sisällöt:

Sinulle tulee lasku lahjajäsenyydestä noin viikon kuluessa valitsemastasi laskutustavasta riippuen. Jäsenyys astuu voimaan maksua seuraavan vuorokauden alusta.

Uuden jäsenen paketti postitetaan lahjan saajalle seuraavana arkipäivänä, kun maksu on kirjautunut tilillemme. Jäsenpaketti sisältää jäsenkortin, infoa jäsenyydestä ja Moottori-lehden.

Tästä voit tulostaa lahjakortin lahjan saajalle.

PDF icon lahjakortti_1.pdfPDF icon lahjakortti_2.pdf

Mikäli olet Autoliiton jäsen, saat maksamastasi Perus-, Plus- tai Premium-jäsenyydestä jäsenhankintapalkinnon. (Nuorisojäsenyydestä ei saa jäsenhankintapisteitä/-palkintoa). Pisteet hankkimastasi jäsenyydestä lisätään tietoihisi, kun olet maksanut lahjoittamasi jäsenyyden.
Tutustu tästä tietosuojakäytäntöömme.

JÄSENHANKKIJAN TIEDOT:

Valinnan voi myöhemmin muuttaa ilmoittamalla siitä jasenosasto(at)autoliitto.fi

LAHJANSAAJAN TIEDOT:

* Merkityt kentät ovat pakollisia