Autoliiton matkapalvelut | Autoliitto

Autoliiton matkapalvelut

Matkailupalvelumme uudistuvat.

Autoliitto ja Elämys Group ovat sopineet yhteistyöstä, jonka tavoitteena on kehittää ja laajentaa matkailupalveluja Autoliiton jäsenille. Tässä vaiheessa matkailupalvelut pitävät sisällään kolme kokonaisuutta:

Jäsenmatkat Autoliiton jäsenille

Vuonna 2022 suunnitelmissa oli kuusi jäsenmatkaa, joista viisi on F1-kisakohteisiin suunnattuja ja yksi Pariisiin yhteen suurimmista autonäyttelyistä (Then Paris Motorshow). Kevään formulamatkoja on kuitenkin jouduttu valitettavasti peruuttamaan.
Matkat sisältävät ohjattua ohjelmaa sekä aikaa omatoimiseen kohteeseen tutustumiseen. Hintaa kuuluu yhteiskuljetukset esim. F1-radoille laadukkaista hotelleista.
Huomaathan, että paikkoja on rajoitettu määrä.

Jäsenhintaiset laivaliput Elämys Groupin kautta

Laivalippujen välityspalvelumme on uudistunut. Kaikki uudet varaukset tehdään nyt Elämys Gropin kautta (samaan tapaan kuin aiemmin Autoliitosta). Tavoitteena on, että myynti siirtyy kevään 2022 aikana verkkoon tehtäväksi itse suoraan Elämyksen varauspalvelusta.

Uusi Reittikauppa

Yhteistyössä Elämys Groupin kanssa on avattu kotimaan automatkailun suunnitteluun tarkoitettu verkkopalvelu - Reittikauppa. Sieltä voi ostaa valmiiksi suunniteltuja reittejä majoituksineen tai suunnitella kokonaan oman reittinsä - ja hankkia majoitukset joko suoraan palvelusta tai erikseen. Ostetuissa reiteissä vastuullisena matkanjärjestäjänä toimii Elämys Group.

Henkilökohtainen matkailuneuvonta

Autoliiton asiantuntijoilta on edelleen saatavilla henkilökohtaista automatkailuneuvontaa.