Arvonnan säännöt

1. Arvonnan järjestäjänä toimii Autoliitto ry, Hämeentie 105 A, 00550 Helsinki, y-tunnus 0201009-3 (myöhemmin tässä tekstissä “arvonnan järjestäjä”).
  2. Arvontaan osallistuvat:
    • automaattisesti kaikki 15.10.2024–5.2.2025 Autoliiton jäseneksi liittyvät henkilöjäsenet, joiden jäsenyyden arvo on vähintään 38 €.
    • Autoliiton nykyiset henkilöjäsenet, joiden jäsenyyden arvo on vähintään 38 € ja jotka kirjautuvat Autoliiton verkkosivuilla ”Omat tiedot”-osioon ja osallistuvat siellä arvontaan.
  3. Arvontaan voi osallistua 5.2.2025 saakka ja arvonta suoritetaan 10.2.2025. Jäsenyyden voimassaolo ja jäsenlaji tarkistetaan arvontapäivänä.
  4. Arvontaan osallistuvan tulee olla täysi-ikäinen Suomessa asuva luonnollinen henkilö, yksi osallistumiskerta per henkilö. Arvonta-aikana jäseneksi liittynyt ei siis saa enää käydä erikseen täyttämässä arvontalomaketta. Poistamme ”tuplaosallistumiset” arvonnasta.
  5. Osallistumisoikeutta ei ole niiden yritysten työntekijöillä ja heidän perheenjäsenillään, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan järjestelyjen kanssa. Arvonnan järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä syistä, jotka estävät arvontaan osallistumisen.
  6. Arvonta suoritetaan uusien liittyneiden jäsenten osalta niillä yhteystiedoilla, jotka osallistujat ovat antaneet liittyessään ja nykyisten jäsenten osalta arvonnan järjestäjän jäsenrekisterissä olevien tietojen perusteella. Katso lisää täältä.
  7. Arvonta suoritetaan arvonnan järjestäjän tiloissa arvonnan järjestäjän toimesta 10.2.2025. Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
  8. Mikäli voittajaa ei tavoiteta kolmen viikon kuluessa arvonnasta, arvonnan järjestäjällä on oikeus suorittaa uusi arvonta ja valita uusi voittaja.
  9. Osallistuneiden kesken arvontaan 1 kpl (yksi) 6000 euron arvoinen sähköinen matkalahjakortti Elämys Groupin matkoihin. Vastuullinen matkanjärjestäjä on Elämys Group. Arvonnan järjestäjä ei vastaa matkan järjestelyistä.
    • Lahjakortin voi käyttää koko Elämys Groupin tarjontaan; Matka-Agentit, OK-Matkat, Matkapojat sekä Elämysmatkat
    • Lahjakortin voi käyttää osissa
    • Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi, myydä tai luovuttaa eteenpäin
    • Autoliiton jäsenet voivat käyttää lahjakortin jäsenhintaisiin matkoihin
    • Lahjakortilla voi maksaa vain uusia matkavarauksia
    • Lahjakortilla voi maksaa kaiken, esimerkiksi mahdollisia muutos- ja peruutuskuluja
    • Lahjakortti on voimassa 10.2.2027 saakka (kaksi vuotta arvontapäivästä eteenpäin)
  10. Arvonnan järjestäjä maksaa palkinnosta arpajaisveron.
  11. Arvonnan järjestäjä ei ota vastuuta osallistumisista, jotka keskeytyvät tai katoavat teknisten ongelmien vuoksi tai viivästyvät arvonnan järjestäjästä riippumattomista syistä, kuten maksunvälittäjistä aiheutuneista viiveistä.
  12. Palkinnon voittaja vapauttaa arvonnan järjestäjän kaikesta vastuusta liittyen palkinnon vastaanottamiseen tai käyttöön. Arvonnan järjestäjän kokonaisvastuu voittajaa kohtaan ei ylitä näissä säännöissä mainitun palkinnon kokonaisarvoa. Arvonnan järjestäjä ei ole korvausvelvollinen, mikäli matkanjärjestäjä ei kykene järjestämään matkaa, se joutuu selvitystilaan tai konkurssiin. Mainitut vastuunrajoitukset eivät kuitenkaan rajoita kuluttajalle kuluttajansuojalain nojalla kuuluvia oikeuksia.
  13. Osallistumalla tähän arvontaan osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnansääntöjä ja arvonnan järjestäjän päätöksiä. Arvonnan järjestäjä pidättää oikeuden sääntömuutoksiin ilmoittamalla niistä omilla internetsivuillaan.