Autoliitto arpoo 6000 euron arvoisen Elämys Groupin matkalahjakortin uusien liittyvien jäsenten sekä arvontalomakkeen täyttäneiden nykyisten jäsenten kesken. Sähköinen matkalahjakortti on voimassa kaksi vuotta arvontapäivästä ja sen voi käyttää koko Elämys Groupin tarjontaan.

Näin osallistut arvontaan

Arvontaan voivat osallistua Autoliiton henkilöjäsenet, joiden jäsenyyden arvo on vähintään 38 €.

Uusi jäsen

Kun liityt kampanja-aikana (15.10.2024–5.2.2025) Autoliiton jäseneksi, olet jäsenmaksun maksamalla automaattisesti mukana arvonnassa.

Nykyinen jäsen

Täytä arvontalomake verkkosivuillamme:

1. Kirjaudu sisään Autoliiton verkkosivuille.
    • Jos et ole kirjautunut aiemmin verkkosivuillemme, luo itsellesi salasana ohjeiden mukaan.
  2. Klikkaa sivun oikeasta yläreunasta ”Omat tiedot”.
  3. Valitse ”Katso ja muokkaa”.
  4. Klikkaa arvontalomakkeelle vievää linkkiä.
  5. Tarkista, että yhteystietosi ovat oikein ja lähetä lomake.

Arvonnan säännöt

Arvontaan voi osallistua 5.2.2025 asti. Arvonnan tarkemmat säännöt voit lukea täältä.

Tule mukaan Autoliiton kasvavaan joukkoon

Liittymällä tänään saat käyttöösi autoilijan parhaat edut ja olet mukana 6000 € arvoisen matkalahjakortin arvonnassa!

Liity jäseneksi
Hinausauto ja tiepalvelumies sateessa, auto hinausauton lavalla.