Kaikki ajankohtaiset

Autoliiton Nastolan osasto – aktiivinen toimija paikallisten iloksi 2024

3.1.2024, klo 19.23

Autoliiton Nastolan osasto – aktiivinen toimija paikallisten iloksi

Etsitkö tapaa vaikuttaa, auttaa ja ideoida autoilun parissa? Autoliiton Nastolan osasto tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia!

Mitä meillä on tarjottavana?

• Liikenteenohjaus: Olemme mukana useissa paikallisissa tapahtumissa, turvaten sujuvan liikenteen ja tapahtumien onnistumisen.
  • Etsintätehtävät: VAPEPA:n kautta osallistumme kadonneiden etsintään ja tuemme viranomaisten toimintaa.
  • Toimitsijatehtävät: AL-Sportin kilpailuissa pääset kokemaan vauhdikasta autourheilua ja toimimaan osana tiimiä.
  • Yhdessä ideointi ja uusien mahdollisuuksien luominen: Haluamme kehittää toimintaamme entistäkin jäsenistön näköiseksi ja etsimme uusia ideoita ja innokkaita tekijöitä.

Liity joukkoomme!

Olitpa sitten kokenut autoharrastaja, auttamisenhaluinen tai idearikas uusi jäsen, olet tervetullut mukaan!

Mitä saat jäsenyydestä?

• Mahdollisuus vaikuttaa autoilun kehitykseen
  • Uusia ystäviä ja kokemuksia
  • Monipuolista toimintaa ja tapahtumia
  • Autoliiton jäsenedut

Älä jää paitsi!

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää. Yhdessä voimme tehdä  Autoliiton Nastolan osastosta entistäkin aktiivisempi ja viihtyisämpi paikka autoilun ystäville.

Lisätietoa:

Tule mukaan ja tee autoilusta entistäkin mukavampaa!