Kuvia tapahtumista | Autoliitto

Kuvia tapahtumista

Täältä löydät kuvia yhdistyksen järjestämistä tapahtumista, sekä osaston hallituksen puuhailuista.

Auton Päivä 4.9.2021

Perinteinen Auton päivän tapahtuma vietettiin A-Katsastuksen pihalla Forssan Autokeitaalla. Keli oli suosiollinen ja mukavasti väkeä paikalla!

28.9.2019 Forssan osaston hallitus oli viettämässä saunailtaa Hämeenlinnassa yhdessä Hämeenlinnan ja Nastolan osaston kanssa. Ajatuksena oli pohtia yhdessä yhteistyökuvioita seuraaville vuosille. Hauskaa oli ja vaikka ei turnajaisissa ihan kärkikahinoissa oltukaan, oli meillä kuitenkin komeimmat takit!

Turnauksen lajeina oli muttereiden pyörittämistä pultteihin, frisbeen tai pallon heittoa ja karvalakin heittoa. Voittajaksi selvitytyi Nastolan osasto, onnittelut vielä :)

Tällä kertaa ei päästy palkinnoille, mutta palataan asiaan ensi vuonna, kun on Forssan osaston vuoro järjestää yhteinen kokous. Kiitokset vielä järjestävälle taholla illasta ja hyvistä tarjoiluista!

7.9.2019 vietettiin Auton päivää A-Katsastuksen konttorin pihalla Autokeitaalla Forssassa. Paikalla oli mm. Autoliiton tiepalveluauto, harrasteautoja, pomppulinna ja makkaragrilli oli kuumana. Väkeä poikkesi paikalla ihan mukavasti päivän mittaan.