Helsingin liikennettä

Tervetuloa osastomme sivuille

AUTOLIITON HELSINGIN SEUDUN OSASTO KÄSITTÄÄ KUUSI KUNTAA

Kirkkonummi, Espoo, Kauniainen, Helsinki, Vantaa ja Sipoo

Osaston jäsenmäärä on noin 23 000.

Osastomme järjestää erilaisia alueellisia tapahtumia läpi vuoden. Osastolaiset harrastavat mm autourheilua sekä aktiivikilpailijoina, että toimitsijoina sekä Autoliiton tiepalvelumiehinä ja Vapepa-toiminnassa. Aktiivisia tekijöitä otetaan mielellään mukaan toimintaan.  Ota siis rohkeasti yhteyttä 0400 366806!

Yllä olevia otsikoita klikkaamalla pääset tutustumaan osaston toimintaan eri osa-alueilla.

TURVALLISTA AUTOILUVUOTTA 2024!

Helsingin seudun osasto

Osaston sähköposti

osasto.alhelsinki@gmail.com

Puheenjohtaja

Hannu Hänninen

hannu.hanninen@kolumbus.fi

Sihteeri

Kari Tornivaara

kari.tornivaara@gmail.com

Ajankohtaista 2024

Syyskuussa 7.9.2024 osasto järjestää Auton Päivä tapahtuman.

Tapahtumalle on luotu oma nettisivu ja sinne julkaistaan tarkemmat tiedot Auton Päivästä lähempänä ajankohtaa. Merkkaa päivä muistiin ja tule mukaan!

Osastolla on toimintaa eri harrastealoilla

Autoliiton sääntöjen mukaisesti osasto valvoo jäsentensä etuja, edistää tieliikenteen kehitystä ja liikenneturvallisuutta sekä auton käytöstä johtuvien ympäristöhaittojen vähentämistä ja edistää automatkailua, autourheilua, tiepalvelua ja muuta autoiluun liittyvää harrastustoimintaan.

Tämän mahdollistamiseksi osaston hallitusta tukee neljä pysyvää toimikuntaa.

Uusimmat tiedotteet löydät ”Osaston hallitus ja tiedotteet” sivulta.

Kaudelle 2024 osaston järjestämät kilpailut

2024 osaston jo järjestämiä autourheilukilpailuja.

AKK:n jäsenseurana, osaston jäsenet voivat osallistua kilpailuihin toimitsijana tai kilpailijana, sekä järjestää kilpailuja.