Hyvää joulua! | Autoliitto

Hyvää joulua!

14.12.2019

Autoliiton Nastolan osasto toivottaa turvallista joulun odotusta liikenteessä ja kaikille hyvää joulua!

Operaatio Lumihiutale on jälleen turvaamassa joulun liikennettä. Muistetaan kaikki autoilijat varautua yllättäviin seikkoihin jo etukäteen, mutta jos matka keskeytyy on hyvä soittaa apu paikalle.

Näin toimit apua tarvitessasi

Operaatio Lumihiutale päivystää Autoliiton yleisen tiepalvelun numerossa 0200 8080. (Puhelun hinta on 1,93 €/min + mpm, jonotus on maksuton.) Itse avustuskustannuksista kannattaa pyytää arvio palvelua tilattaessa suoraan joko vapaaehtoiselta tiepalvelumieheltä tai hinausyritykseltä, jolle tapaus kulloinkin välitetään.

Apua voi tilata myös Autoliiton mobiilisovelluksella, jonka kautta avuntarvitsijan paikkatiedot välittyvät Autoliitolle. Näin apu osataan toimittaa nopeammin suoraan oikeaan osoitteeseen, vaikka avuntarvitsija ei omaa sijaintiaan tietäisikään. Autoliiton sovellus on ladattavissa sekä AppStoresta että Google Play-kaupasta.

Plusjäsenen matkanjatkamispalvelunumero löytyy jäsenkortista.