Autoliitto Golf | Autoliitto

Varoitusviesti

Submissions for this form are closed.×
05.09.2020 09:00

Autoliitto Golf 2020

Kiitos kaikille mukana olleille!
Kisa pelattiin vaihtelevassa säässä - kaikkea saatiin, tihkusadetta, kaatosadetta ja aurinkoa. Voittajat saatiin tänäkin vuonna selville. Tulokset löytyvät sivun oikean reunan linkin takaa.

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille!

--

Tämän vuoden pelipäiväksi on varattu la 5.9.2020. Paikkana Nevas Golf, eteläisessä Sipoossa.
Kisa pelataan alkaen klo 9, lähdöt kahdelta tiiltä.

Kilpailu on tarkoitettu jäsenille, mutta jäsen voi halutessaan ilmoittaa mukaan myös ei-jäsenen.

Osallistumismaksu on 39 €, sisältäen lounaan.

Autoliiton mestaruuden voittaa parhaan scratch-tuloksen pelannut Autoliiton jäsen (jäsenten mukana tulevat "kaveripelaajat" osallistuvat kaikkiin muihin kisoihin paitsi scratch-kisaan).
Muina pelimuotoina ovat tasoituksellinen lyöntipeli HCP 0-18 -sarjassa ja pistebogey yli HCP 18 -sarjassa. Suurin pelitasoitus on HCP 36. Kilpailussa käydään myös pisin draivi ja lähimmäs lippua -kisat, sekä palkitaan paras Lady.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 1.9.2020 Kun lomake on onnistuneesti lähetetty, sinulle tulee ruudulle ilmoittautumisviesti ja sähköpostiin vielä vahvistus. Ellei näitä jostain syystä kuulu, laitatko ilmoittautumisen joko golf(at)autoliitto.fi tai taina.saari(at)autoliitto.fi osoitteeseen, niin saadaan nimesi listoille. Kiitos!