Kaasuautolla Euroopassa -webinaari | Autoliitto

Kaasuautolla Euroopassa -webinaari

Kaasuautolla halki Euroopan
30.09.2021 18:00

Tule linjoille kuulemaan kaasuautoilusta Euroopan läpi.

Kaasuautolla Euroopan ympäri kuulosti Päivi Mäkisen korvissa ensin mahdottomalta ajatukselta. Pikkuhiljaa asia konkretisoitui ja lähtö matkalle tuli eteen syksyllä 2020. Menomatkan reitti kulki Baltian kautta Espanjan Aurinkorannikolle matkabloggari Sonja Riihikankaan seurassa. Keväällä 2021 tuli ajankohtaiseksi paluumatka takaisin Suomeen. Tällöin reitti kulki Ruotsin kautta Elina Pätärin istuessa kartanlukijana.

Onnistuneiden matkojen jälkeen seuraa kolmas läpi Euroopan suuntautuva matka Espanjaan. Radio Finlandian Roadtrip Euroopan halki starttasi 8.8. Reitti kulkee Baltian ja useiden itäisten Euroopan maiden halki Espanjaan. Päivi Mäkisen seurassa monitaituroi Radio Finlandian toimittaja Raija Kurkola. Kaikilla näillä matkoilla mukana myös kaksi koiraa. Matkalla olevaa kaksikon matkaa voi seurata paitsi Radio Finlandian Facebook-sivuilta, niin myös Autoliiton Facebook-sivuilta.

Puhtaasta kiinnostuksesta kaasuautoilua ja sen vääriä ennakkoluuloja kohtaan Päivi heitti itsensä peliin. Heitä sinäkin kaasuautoihin liittyvät ennakkoluulot romukoppaan ja tule kuuntelemaan ratkiriemukkaita matkatarinoita ja samaan vinkkejä tuleviin matkoihisi. Mukana myös Pohjola Vakuutuksen Timo-Matti Henriksson, joka neuvoo vakuutusasioissa.

Autoliiton webinaari järjestetään 30.9. klo 18.00-19.15.
Osallistuaksesi webinaariin tarvitset Microsoft Teams -ohjelman.

Ilmoittaudu mukaan tästä. Osallistumislinkki tule vahvistussähköpostin mukana ja aktivoituu tapahtumapäivänä. Ellei tuota sähköpostia kuulu viimeistään webinaaripäivänä, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen altapahtumat(at)autoliitto.fi. Hoidetaan asia kuntoon!

Tervetuloa mukaan kaasuttelemaan Eurooppaan Autoliiton kautta.