Autoliitto avaa palvelukeskuksen Lempäälän Ideaparkissa

30.4.2020, klo 12.04

Autoliiton uusin AL-autopalvelukeskus valmistuu Lempäälään, kauppakeskus Ideaparkin yhteyteen.

Autoliitto on avannut viimeisen kymmenen vuoden aikana parikymmentä AL-autopalvelukeskusta eri puolille Suomea. Uusin autopalvelukeskus avataan lähiaikoina kauppakeskus Ideaparkin välittömään läheisyyteen Lempäälään. Ideaparkissa sijaitsee jo entuudestaan kuusi autoliikettä sisältävä Autoareena, jonka laajennusosaan Autoliiton AL-autopalvelukeskus tulee. Sen myötä Ideaparkin palveluvalikoima täydentyy autojen huolto- ja ylläpitopalveluilla.

Autoliiton autopalvelukeskukset perustuvat vahvaan yhteistyöhön mukaan lähtevien yritysten kanssa. Yrittäjät toimivat itsenäisinä yrityksinä ja Autoliitto panostaa laadukkaaseen yhteistyöhön näiden kanssa. Autoliitto saa AL-autopalvelukeskusten kautta näkyvyyttä ja Autoliiton palvelut mahdollisimman monen ihmisen lähelle. Yrittäjät hyötyvät puolestaan Autoliiton vahvasta tuotemerkistä, kampanjoista ja yhteisestä markkinoinnista ja Autoliiton jäsenet saavat monipuolisia jäsenetuja ja -palveluita.

AL-autopalvelukeskus Ideaparkin yrityksinä toimivat Autoklinikka, Uusi Autohuolto, HelppoKatsastus ja Koukkupaja. Yritysten palvelutarjontaan kuuluvat mm. autohuolto- ja -korjauspalvelut, lasinkorjaukset ja -vaihdot, katsastukset, kolarikorjaukset ja maalaukset, rengaspalvelut, vetolaiteasennukset, erilaiset autotarvikepalvelut ja pesupalvelut. Tämän lisäksi autopalvelukeskuksessa voi hoitaa Autoliiton jäsenyyteen liittyviä asioita ja tehdä AL-shopin ostoksia.

Autoliiton AL-autopalvelukeskus Ideapark on rakennustöiden osalta viimeistelyä vaille ja yritykset aloittavat toimintansa touko-kesäkuun aikana. Varsinaisia avajaisia vietetään koronaviruspandemian takia vasta myöhemmin tänä vuonna.