Ikäautoilijakoulutus nyt AL-TV:ssä

2.5.2018, klo 11.14

Autoliiton suositusta ikäautoilijakoulutuksesta on tehty taltiointi, joka on nähtävissä Autoliiton YouTube-kanavalla.

Autoliitto on järjestänyt eri puolilla Suomea ikäautoilijakoulutuksia, joissa osanottajat pääsevät keskustelemaan ikääntymisen aiheuttamista haasteista liikenteessä ja pohtimaan ratkaisuja niiden voittamiseksi. Asiantuntijan vinkit sekä kokemusten jakaminen muiden ikäautoilijoiden kanssa ovat osoittautuneet suosituksi ja hyväksi tavaksi käsitellä iän autoiluun tuomia erityispiirteitä.

Ikäautoilijakoulutukset ovat olleet erittäin suosittuja ja joissakin tilaisuuksissa kaikille halukkaille ei ole löytynyt edes istumapaikkoja. Koulutuksia ei voida myöskään millään järjestää kaikilla paikkakunnilla, jotka tilaisuuden haluaisivat. Tästä syystä Autoliitto on julkaissut nyt tallenteen Turussa 5.4. pidetystä ikäautoilijakoulutuksesta AL-TV:ssä.

Ikäautoilijakoulutus