Laskun viitenumero ja jäsenkortin voimassaolo | Autoliitto

Laskun viitenumero ja jäsenkortin voimassaolo

Jäsenkortit
23.06.2022

Kesäkuun laskutuksessa (eräpäivä 1.7.2022) viitenumeroista on jäänyt pois viimeinen numero ja joissakin korteissa on väärä voimassaoloaika.

Autoliiton jäsenyyksien kesäkuun laskuissa, joiden eräpäivä on 1.7.2022, viitenumeroista on pudonnut pois viimeinen numero, minkä takia laskua ei välttämättä saa maksetuksi. Lisäksi Perhe -jäsenyyksien uusiin jäsenkortteihin on painettu virheellisesti päättymispäiväksi 30.6.2022, kun vuoden pitäisi tietenkin olla 2023.

• Laskujen viivakoodi on oikein, eli laskun maksaminen viivakoodilla onnistuu ilman ongelmia.
  • Kaikille lähetetään kuitenkin uusi lasku, jossa viitenumero on oikein.
  • Saat halutessasi heti puuttuvan numeron viitenumeroon soittamalla Autoliittoon (09) 7258 4400 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen jasenosasto@autoliitto.fi.
  • Uuden laskun voi jättää huomiotta, jos on jo maksanut alkuperäisen käyttäen viivakoodia tai laittamalla viestikenttään joko laskunnumeron, jäsennumeron tai viitenumeron tai viitenumerosta ei ole tullut virheilmoitusta.
  • Toimitamme kaikille perhejäsenyyksille uudet jäsenkortit kahden viikon sisällä. Voit ladata Autoliiton sovelluksen, jolloin käytössäsi on sähköinen jäsenkortti.

Pahoittelemme aiheutunutta harmia.