Muutoksia Autoliiton toimiston palveluissa – kaikki palvelut tarjolla etänä | Autoliitto

Muutoksia Autoliiton toimiston palveluissa – kaikki palvelut tarjolla etänä

Asiakaspalvelu
19.03.2020

Autoliiton keskustoimisto on suljettu asiakaskäynneiltä toistaiseksi. Kaikki palvelut ovat kuitenkin saatavissa puhelimitse tai internetin välityksellä.

Autoliiton keskustoimiston tilat ovat toistaiseksi suljettu asiakkailta koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi  ja asiakkaiden sekä Autoliiton henkilökunnan suojelemiseksi. Tänä aikana asioiminen paikan päällä Autoliitossa osoitteessa Hämeentie 105 A, Helsinki, ei onnistu.

Kaikki Autoliiton palvelut ovat kuitenkin saatavissa, vaikka asiointi kasvokkain onkin keskeytetty. Autoliiton nettikauppa toimii normaalisti, lippumyynti toteutetaan sähköisten kanavien kautta ja asiakaspalvelu ja jäsenneuvonta tehdään puhelimitse, sähköpostitse sekä Autoliiton nettisivujen chat-palvelun kautta.

Plus–jäsenten matkanjatkamispalvelut toimivat normaalisti.

Kansainvälisten ajokorttien hakemuksen sekä valmiiden korttien toimitus tehdään tällä hetkellä vain postin välityksellä.

Tiepalvelu toimii edelleen. Soita jäsenkortissasi olevaan numeroon tai yleisen tiepalvelun numeroon 0200 8080. Apua voi tilata myös Autoliiton mobiilisovelluksen kautta, jonka voit ladata ilmaiseksi Googlen Play-kaupasta ja Applen AppStoresta.

Palvelemme normaalisti vaihteen numerossa (09) 7258 4400

Matkailu: matkailu(at)autoliitto.fi

Jäsenasiat: jasenosasto(at)autoliitto.fi

AL-kauppa: www.kauppa.autoliitto.fi

Pahoittelemme kaikille asiasta aiheutunutta haittaa. Tiedotamme heti, kun toimisto avataan jälleen asioinnille.