Postituksissa vielä lakosta johtuvaa viivettä | Autoliitto

Postituksissa vielä lakosta johtuvaa viivettä

10.12.2019

Marraskuun lopussa päättynyt Postin lakko on viivästyttänyt Moottori-lehden jakelua. Lakon aiheuttamat viivästykset huomioidaan myös vuoden 2019 viimeisessä jäsenlaskunsa maksaneiden arvonnassa.

Autoliiton Moottori-lehden vuoden viimeinen numero ilmestyi viime keskiviikkona 4.12.2019. Vaikka Postin lakko päättyikin tätä ennen, on lehden jakelu joidenkin jäsenten osalta viivästynyt. Lehdet on kuitenkin toimitettu ja jokainen jäsen saa omansa toivottavasti pian.

Lehden voi halutessaan käydä myös noutamassa Autoliiton keskustoimistolta osoitteesta Hämeentie 105 A, Helsinki tai seuraavista autopalvelukeskuksista:

AL-autopalvelukeskus AVIA

Korinpunojankatu 1, Turku

AL-autopalvelukeskus Vihti

Raasakankuja 7, Vihti

Moottori on jäsenten luettavissa myös digitaalisena näköislehtenä Autoliiton nettisivujen kautta sekä osoitteessa lehtiluukku.fi ja Lehtiluukun mobiilisovelluksessa. Kirjautumisohjeet löytyvät Autoliiton jäsenetusivulta.

Arvontaan osallistuminen

Autoliiton jäsenet osallistuvat automaattisesti 1100 euron arvontaan aina sillä vuosineljänneksellä, jolla ovat maksaneet jäsenmaksunsa. Osallistumisen ehtona on ollut jäsenmaksun maksaminen eräpäivään mennessä. Vuoden 2019 viimeisellä vuosineljänneksellä osa jäsenistä on saanut laskunsa myöhässä ja näin ollen ovat maksaneet laskunsa eräpäivän jälkeen. Tästä johtuen viimeisellä vuosineljänneksellä arvontaan osallistuvat automaattisesti kaikki joulukuussa jäsenmaksunsa maksaneet vuoden viimeisessä arvonnassa, vaikka jäsenmaksu olisikin maksettu eräpäivän jälkeen.