Täydennä jäsentietosi sähköpostisoitteella – saat täyden hyödyn verkkopalveluistamme | Autoliitto

Jäsenkortit
06.07.2022

Autoliiton uuteen verkkopalveluun kirjaudutaan sähköpostiosoitteella, minkä takia lähestymme jäseniämme, joilta osoite vielä puuttuu, viestillä.

Autoliitto uudistaa verkkopalveluja vastaamaan entistä paremmin jäsenten tarpeisiin. Uuteen palveluun kirjaudutaan sähköpostilla, minkä takia olemme pyytäneet jäseniämme täydentämään jäsentietonsa. Jäsenet ovatkin kiitettävästi päivittäneet tietojaan. Niille, joiden sähköpostiosoite vielä puuttuu jäsentiedoista lähetämme keskiviikkona 6.7.2022 tekstiviestin, johon vastaamalla voi ilmoittaa maksutta oman voimassaolevan sähköpostiosoitteensa. Osoitteen voi ilmoittaa myös täällä.

Esim. Ajokoulun ja verkkosivujemme vain jäsenille tarkoitettujen osioiden käyttöä varten tarvitset salasanan – ja salasana toimitetaan vain sähköpostilla, joka on jäsenrekisterissämme.

Mikäli epäilet, että sinulla on rekisterissä vanha sähköpostiosoite, voit myös päivittää jo olemassa olevan sähköpostiosoitteesi osoitteessa www.autoliitto.fi/sahkoposti.

Mikäli sinulla on kysyttävää aiheesta, voi joko soittaa 09 7258 4400/jasenosasto, tai lähettää sähköpostia jasenosasto@autoliitto.fi

Tietosuojaseloste www.autoliitto.fi/tietosuoja.